Mittwoch, 5. Januar 2011

Uncharted 3 PS3 Dynamic Theme (PRIVATE!)

width="400" height="252">



verteilung auf anderen seiten ist nicht erlaubt! / distribution on other sites is not allowed!


  • sorry guys this file is password protected
  • but if you want this theme there is a chance to get it
  • drop me a email if you have a dynamic theme to share
  • eye_q_design@yahoo.de

  • tut mir leid leute die datei ist passwort geschützt
  • aber wenn ihr diese theme haben möchtet habt ihr die chance sie zu bekommen
  • wenn ihr eine dynamic theme habt die ihr mir zum tausch anbieten könnt dann schreibt mir eine email
  • eye_q_design@yahoo.de


fileformat: PKG
DOWNLOAD: Uncharted 3 PS3 Dynamic Theme (PRIVATE!)

26 Kommentare:

chandra hat gesagt…

password please......

frankzito hat gesagt…

this theme is not for everybody that's why i protected it with a password
only a few friends of mine know the pw

chandra hat gesagt…

i cant really know it?? the themes really looks great..T.T
oke then...hope the next one can be for everyone...

Oleg hat gesagt…

hi, danke fuer das thema, aber wie komme ich an d. kennwort ran ?

frankzito hat gesagt…

gar nicht tut mir leid das design ist ausschliesslich für ein paar freunde von mir die das password für die datei kennen

Oleg hat gesagt…

echt schade :-(

Oleg hat gesagt…

aber vielleicht ist es möglich dein freund zu werden? ;-)

KevinH hat gesagt…

come on give us the password i've been waiting for this theme for so long!

Anonym hat gesagt…

warum stellste das dann hier rein und machst uns alle neidisch??

Anonym hat gesagt…

hab dir mal ne e-mail geschickt, also mails checken pls...;D

Anonym hat gesagt…

This theme works?

frankzito hat gesagt…

if you have psjailbreak it schould work but iam not sure because i cant test it

Anonym hat gesagt…

if you have psjailbreak it schould work but iam not sure because i cant test it

psjailbreak there, but the archive with password?

frankzito hat gesagt…

i share the pw for this theme only if you give me another dynamic theme

but i dont accept dynamic themes from my blog

Anonym hat gesagt…

What theme do you need?

frankzito hat gesagt…

it doesn't matter but it must be dynamic and no theme from my blog

frankzito hat gesagt…

i dont puplish your comment because of the link so others cant download it

can you please send me the original named file
for example it looks like this 7rdhke30sbwecsr0frk.pkg

Anonym hat gesagt…

theme was on the disk PS3 that's the original name DATA000.pkg

frankzito hat gesagt…

can you tell me which edition do you have?

Anonym hat gesagt…

can you tell me which edition do you have?

Heavy Rain: Move Edition. I can still take up the theme heavy rain mars?

frankzito hat gesagt…

yeah that would be great:)
i give you the uncharted 3 for the hr forest theme
and for the mars them i give you a mag valor dynamic is it ok

frankzito hat gesagt…

ok can you tell me your email i will sent you the uc3 theme

frankzito hat gesagt…

you got mail;)

Anonym hat gesagt…

Yes, thank you.

frankzito hat gesagt…

no problem^^

רז hat gesagt…

the file is PKG...its need to be p3S no?
someone can help me plz?

Über mich

Mein Bild
ich bin denke ich mal wie ihr auch in der psp scene unterwegs und nenne mich frankzito ich mache gerne dinge die mit design zu tun haben neben ptf themes versuche ich mich auch in der lua programmiersprache aber ich habe nur wenig zeit um mich damit ausseinanderzusetzen so mehr weiss ich gerade nicht wem interessiert das schon?lol

SHOUTBOX

 
 

P3T TO PTF DOWNLOADS

USER THEMES

wenn du ein psp oder ps3 theme gemacht hast und es hier im blog presentieren möchtest dann lade es bei einem filehoster deiner wahl hoch und teile mir einfach den downloadlink und deinen nicknamen oder auch ohne namen ganz wie du willst:) über die shoutbox mit ich mache dann ein screenshot und poste dein theme hier im blog

Blog-Archiv

VOTE 4 ME

TopOfBlogs